Logo Mult

KAMPANIE MAILINGOWE

E-mail marketing pozwala dotrzeć do nowych klientów

Celem kampanii mailingowych jest dotarcie do klientów potencjalnie zainteresowanych naszymi usługami bądź produktami. Niezbędnym elementem wysyłania mailingów jest wcześniejsze targetowanie klientów według branż bądź miejsca zamieszkania czy prowadzenia działalności gospodarczej, które pozwala zwiększyć skuteczność kampanii.

E-mail marketing to forma marketingu bezpośredniego wykorzystująca pocztę elektroniczną. Jest jednym z rodzajów marketingu internetowego, w którym głównym narzędziem komunikacji jest poczta elektroniczna. Należy jednak pamiętać, że zgodnie z ustawą RODO (Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych) nie można wysyłać mailingów na adresy e-mail należące do osób prywatnych, bez uzyskania wcześniejszej zgody. Skuteczne kampanie mailingowe muszą być przeprowadzane według określonych reguł, które zapobiegną potraktowaniu wysyłanych wiadomości jako spam i zwiększą szansę na odczytanie przez odbiorcę.

Wyślę mailing do klientów biznesowych

W ramach świadczonych usług mogę zaproponować promowanie usług lub produktów za pomocą e-mail marketingu. Mailingi wysyłam do odbiorców firmowych, odpowiednio ich targetując geograficznie (z uwzględnieniem województw, powiatów lub miast) oraz według branż. Wysyłka odbywa się na adresy e-mail ogólnie dostępne w publicznych katalogach cyfrowych. Kampanie są ograniczone ilościowo co oznacza możliwość systematycznego, codziennego wysyłania e-maili do 100 wiadomości. Raz w tygodniu otrzymasz ode mnie raport PDF z wykazem adresów poczty elektornicznej do których została wysłana oferta danego dnia. Raport wysyłam drogą elektroniczną (e-mail, telefon, komunikator - do wyboru). Cena do uzgodnienia. Więc jeśli szukasz niedrogiego sposobu na wypromowanie twoich produktów, bądź usług poprzez skuteczny mailing to dobrze trafiłeś.

Opcjonalnie tygodniowy raport zawierający listę adresów, na które został zrealizowany mailing, może być wzbogacony o bazę danych zapisaną w arkuszu kalkulacyjnym (plik ODT) zawierającą obok adresu email także adres strony internetowej, nazwę firmy, adres siedziby firmy w tym województwo, powiat i gminę oraz branżę i numer telefonu. Usługa ta jest dodatkowo płatna.

Dodaktowo w ramach usługi za dodatkową opłatą mogę zaprojektować graficzny szablon e-mail w formacie HTML, który będzie poprawnie otwierał się w większości systemów pocztowych. Taki szablon może zawierać animację poklatkową, która korzystnie wpływa na jakość wizualną wiadomości w oczach odbiorcy. Po więcej informacji zapraszam do kontaktu.

Cennik usług wysyłania mailingu

Cennik wysyłania mailingu ustalany jest za jedną wysłaną wiadomość i obejmuje wysyłkę mailingu oraz raport wraz z listą adresów na które została wysłana wiadomość. Cena za jedną wysłaną wiadomość kształtuje się następująco:

  • 6 gr / email - wysyłka tekstowych wiadomości.
  • 8 gr / email - wysyłka graficznych wiadomości na wcześniej zaprojektowanym i opłaconym szablonie.
  • 10 gr / email - wysyłka graficznych wiadomości na dzierżawionym szablonie, do którego Klient nie dopłaca.

Różnica pomiędzy opłaconym i dzierżawionym szablonem polega na tym że w pierwszym przypadku Zamawiający płaci za niego i otrzymuje dostęp do kodu źródłowego, natomiast w drugim przypadku nic nie płaci, ale dopłaca 2 gr więcej do każdej wysłanej wiadomości. Koszt zaprojektowania graficznego e-maila na podstawie posiadanego szablonu wynosi 200 zł.

Usługi wysyłania mailingu opłacane są w formie przedpłaty i rozliczane na podstawie wysyłanych raportów z przeprowadzonych kampanii mailingowych. Po więcej informacji zapraszam do kontaktu.

O usłudze:

  • Mailing wysyłany jest do wyselekcjonowanych odbiorców zgodnie z RODO.
  • Oferuję odpowiednie targetowanie geograficzne lub branżowe odbiorców.
  • Na życzenie klienta tworzę graficzny szablon email w języku HTML.
  • Raz w tygodniu wyślę szczegółowy raport z prowadzonych akcji mailingowych.