Logo Mult

ŻYCIORYSY ZAWODOWE

Profesjonalne CV zwiększa szanse pracownika

Zmieniający się rynek pracy, rozwój nowych technologii, zmieniające się trendy światowe i nastroje społeczne, to wszystko zmusza firmy do zmian, a pracowników do coraz częstszego szukania nowego zatrudnienia. Duża konkurencja na rynku pracy wymusza na pracownikach zdobywanie nowych kompetencji i doświadczeń. Dlatego bardzo ważną kwestią są poprawnie napisane dokumenty aplikacyjne, które pozwalają wyróżnić kandydata spośród setek innych.

Z badań przeprowadzonych w Stanach Zjednoczonych przez jedną z agencji pośrednictwa pracy wynika, że na jedno CV osoba rekrutująca przeznacza około 5-7 sekund. Wprawdzie jest ku temu wytrenowana, ale to i tak mało czasu by zapoznać się z informacjami na temat kandydata. Na jedno ogłoszenie spływa średnio około 250 CV, choć bywają i takie sytuacje kiedy tych CV jest znacznie więcej. Podobnie jest także w naszym kraju. Czasem o zaproszeniu na rozmowę decydują nie tylko kompetencje samego kandydata, ale też inne kwestie, jak choćby nieszablonowo zaprojektowane i przejrzyste CV, zwracające uwagę rekrutera. Dlaczego więc nie pomóc losowi?

Informacje potrzebne do napisania CV

Zanim zlecisz usługę napisania życiorysu zawodowego zastanów się jak ma wyglądać twoje CV i co ma się w nim znaleźć oraz przygotuj odpowiednie informacje. Zacznij od wyboru szablonu CV spośród dostępnych w galerii. Pamiętaj że w prezentowanych szablonach, poza nielicznymi wyjątkami, masz możliwość zmiany koloru lub wyboru czcionki.

Zadbaj o odpowiednie zdjęcie najlepiej biznesowe, pamiętając że buduje ono twój wizerunek w oczach pracodawcy. Staraj się być na nim schludnie ubranym, nie garbić się i patrzeć wprost w obiektyw. Przygotuj dane kontaktowe, które mają znaleźć się w dokumencie (imię i nazwisko, adres z ulicą i numerem domu, numer telefonu oraz adres email - najlepiej z imieniem i nazwiskiem w nazwie).

W kolejnym kroku przygotuj informacje o ukończonych szkołach i kursach. Jeśli jesteś na początku swojej kariery zawodowej i nie masz dużego doświadczenia, możesz bardziej rozbudować tę kwestię np. podając profil klasy do której uczęszczałeś(-aś), olimpiady w których brałeś(-aś) udział czy tytuł pracy magisterskiej. Jeśli jesteś specjalistą skup się na ukończonych uczelniach i kursach zawodowych. W następnych kroku przygotuj całą historię zatrudnienia w porządku odwrotnie chronologicznym, podając nazwy piastowanych stanowisk, zakres pełnionych obowiązków oraz ewentualne osiągniecia i awanse. Na koniec jeśli twój przyszły pracodawca wymaga zawarcia w CV odrębnej klauzuli RODO zazwyczaj wraz z podaną nazwą pracodawcy, to dołącz ją do dokumentów.

Napiszę profesjonalny życiorys zawodowy

Posiadam duże doświadczenie w pisaniu życiorysów zawodowych (curriculum vitae). CV piszę w języku polskim, na życzenie tłumaczę także na języki angielski. Dokumenty piszę na podstawie nadesłanych informacji lub wywiadu zawodowego z Tobą (e-mail, telefon, komunikator - do wyboru). Pracuję w bezpłatnym programie LibreOffice, abyś w razie potrzeby mógł później bez problemu sam edytować twoje CV, bez ponoszenia dodatkowych kosztów. Gotowe dokumenty wysyłam w formacie ODT (do późniejszej samodzielnej edycji) oraz PDF (gotowe do wydruku i do wysłania pracodawcy). Przed zakupem umożliwiam podgląd gotowego dokumentu online, abyś mógł zapoznać się, jak będzie wyglądało twoje CV i zgłosić ewentualne uwagi. Daję gwarancję dokonania ewentualnych poprawek po zakupie. W dokumentach stosuję klauzule o przetwarzaniu danych osobowych zgodne z RODO. Czas realizacji wynosi do 48 godzin od momentu dostarczenia wszystkich niezbędnych informacji, które mają znaleźć się w CV. Po więcej informacji zapraszam do kontaktu.

Koszt przygotowania profesjonalnego CV

Cena za napisanie profesjonalnego CV zależy przede wszystkim od wybranego szablonu na podstawie którego ma ono zostać napisane. Ponadto wpływ na cenę może mieć dopłata za dostarczenie niekompletnych informacji, co wymaga poświęcenia więcej czasu na jego przygotowanie oraz zniżka przyznawana uznaniowo przez osobę przygotowującą projekt, a także okresowo organizowane promocje. Maksymalna cena za przygotowanie profesjonalnego życiorysu zawodowego będzie zatem wynosić 110% ceny wybranego szablonu, czyli zamawiając CV oparte na szablonie, którego cena wynosi 200 zł, Klient nie zapłaci więcej niż 220 zł.

Przejrzyste ceny bez ukrytych kosztów

Ceny wszystkich dostępnych w ofercie szablonów CV znajdują się w galerii. W celu zrealizowania usługi wymagane jest wcześniejsze wpłacenie zaliczki w wysokości uzależnionej od wybranego typu szablonu. Poniżej przedstawiona zostały przedziały cenowe dla poszczególnych szablonów wraz z wysokością wymaganej zaliczki:

  • Szablony Standard: cena od 100 zł do 120 zł, wymagana zaliczka: 30 zł.
  • Szablony Commercial: cena od 130 zł do 150 zł, wymagana zaliczka: 40 zł.
  • Szablony Original: cena od 130 zł do 150 zł, wymagana zaliczka: 40 zł.
  • Szablony Metropolitan: cena od 160 zł do 170 zł, wymagana zaliczka: 50 zł.
  • Szablony Gradient: cena od 160 zł do 180 zł, wymagana zaliczka: 50 zł.
  • Szablony Freelance: cena od 160 zł do 180 zł, wymagana zaliczka: 50 zł.
  • Szablony Patterned: cena od 180 zł do 200 zł, wymagana zaliczka: 50 zł.
  • Szablony Business: cena od 200 zł do 220 zł, wymagana zaliczka: 60 zł.

Wymagana zaliczka jest bezzwrotna, w momencie rezygnacji z usługi przez Zamawiającego po rozpoczęciu jej realizacji. Zaliczka jest odliczana od całości kwoty do zapłaty w momencie dokonywania płatności. Po więcej informacji zapraszam do kontaktu.

Dodatkowe dopłaty i zniżki

W wyjątkowych sytuacjach może zostać doliczona dodatkowa opłata za usługę, gdy osoba zlecająca napisanie CV prześle zbyt mało informacji dotyczących przebiegu kariery zawodowej czy ukończonych kursów i wykształcenia, a które muszą być wtedy uzupełniane informacjami pozyskanymi z internetu. Czynność taka bywa czasochłonna i nie zawsze przynosi zamierzony rezultat. W takich przypadkach dodatkowa opłata będzie naliczana indywidualnie i wynosić od 5% do 10% ceny szablonu.

Natomiast w sytuacji, gdy osoba zamawiająca usługę dostarczy wszystkie potrzebne informacje, które powinny znaleźć się w CV i w ten sposób ułatwi pracę osobie przygotowującej projekt, otrzyma indywidualnie przyznaną zniżkę wynoszącą od 5% do 10% ceny szablonu.

Zniżka na wizytówkę internetową

Każdy Klient, który skorzystał z usługi napisania profesjonalnego CV, jest uprawniony do zniżki na zakup wizytówki internetowej. Wizytówka internetowa to atrakcyjna wizualnie strona internetowa z podstawowymi informacji o osobie lub prowadzonej działalności gospodarczej wraz z danymi kontaktowymi, stworzona w oparciu o zaprojektowany wcześniej szablon. Wiecej informacji wraz z dostępnymi szablonami znajduje się tutaj. Wysokość zniżki wynosi 50% ceny zakupionego szablonu. Zniżka jest ważna przez 12 miesięcy od momentu skorzystania z usługi. Po więcej informacji zapraszam do kontaktu.

O usłudze:

  • Piszę profesjonalne CV zwiększające szanse kandydata na rynku pracy.
  • Oferuję duży wybór samodzielnie zaprojektowanych graficznych szablonów.
  • Wszystkie projekty mają zindywidualizowaną szatę graficzną.
  • Dokumenty aplikacyjne napisane są zwięzłym i przejrzystym językiem.
  • Pomagam zredagować tekst zgodnie z obowiązującymi standardami.
  • Umożliwiam podgląd gotowego dokumentu online przed dokanieniem płatności.
  • Gotowe dokumenty wysyłam w formacie ODT (do edycji) i PDF (do wysłania).
  • Gwarantuję dokonanie ewentualnych poprawek po dokaniu płatności.
  • Czas realizacji wynosi do 48 godzin od otrzymania wszystkich informacji.