Logo Mult

ŻYCIORYSY ZAWODOWE

Profesjonalne CV zwiększa szanse pracownika

Zmieniający się rynek pracy, rozwój nowych technologii, zmieniające się trendy światowe i nastroje społeczne, to wszystko zmusza firmy do zmian, a pracowników do coraz częstszego szukania nowego zatrudnienia. Duża konkurencja na rynku pracy wymusza na pracownikach zdobywanie nowych kompetencji i doświadczeń. Dlatego bardzo ważną kwestią są poprawnie napisane dokumenty aplikacyjne, które pozwalają wyróżnić kandydata spośród setek innych.

Z badań przeprowadzonych w Stanach Zjednoczonych przez jedną z agencji pośrednictwa pracy wynika, że na jedno CV osoba rekrutująca przeznacza około 5-7 sekund. Wprawdzie jest ku temu wytrenowana, ale to i tak mało czasu by zapoznać się z informacjami na temat kandydata. Na jedno ogłoszenie spływa średnio około 250 CV, choć bywają i takie sytuacje kiedy tych CV jest znacznie więcej. Podobnie jest także w naszym kraju. Czasem o zaproszeniu na rozmowę decydują nie tylko kompetencje samego kandydata, ale też inne kwestie, jak choćby nieszablonowo zaprojektowane i przejrzyste CV, zwracające uwagę rekrutera. Dlaczego więc nie pomóc losowi?

Informacje potrzebne do napisania CV

Zanim zlecisz usługę napisania życiorysu zawodowego zastanów się jak ma wyglądać twoje CV i co ma się w nim znaleźć oraz przygotuj odpowiednie informacje. Zacznij od wyboru szablonu CV spośród dostępnych w galerii. Pamiętaj że w prezentowanych szablonach, poza nielicznymi wyjątkami, masz możliwość zmiany koloru lub wyboru czcionki.

Zadbaj o odpowiednie zdjęcie najlepiej biznesowe, pamiętając że buduje ono twój wizerunek w oczach pracodawcy. Staraj się być na nim schludnie ubranym, nie garbić się i patrzeć wprost w obiektyw. Przygotuj dane kontaktowe, które mają znaleźć się w dokumencie (imię i nazwisko, adres z ulicą i numerem domu, numer telefonu oraz adres email - najlepiej z imieniem i nazwiskiem w nazwie).

W kolejnym kroku przygotuj informacje o ukończonych szkołach i kursach. Jeśli jesteś na początku swojej kariery zawodowej i nie masz dużego doświadczenia, możesz bardziej rozbudować tę kwestię np. podając profil klasy do której uczęszczałeś(-aś), olimpiady w których brałeś(-aś) udział czy tytuł pracy magisterskiej. Jeśli jesteś specjalistą skup się na ukończonych uczelniach i kursach zawodowych. W następnych kroku przygotuj całą historię zatrudnienia w porządku odwrotnie chronologicznym, podając nazwy piastowanych stanowisk, zakres pełnionych obowiązków oraz ewentualne osiągniecia i awanse. Na koniec jeśli twój przyszły pracodawca wymaga zawarcia w CV odrębnej klauzuli RODO zazwyczaj wraz z podaną nazwą pracodawcy, to dołącz ją do dokumentów.

Napiszę profesjonalny życiorys zawodowy

Posiadam duże doświadczenie w pisaniu życiorysów zawodowych (curriculum vitae). CV piszę w języku polskim, na życzenie tłumaczę także na języki angielski. Dokumenty piszę na podstawie nadesłanych informacji lub wywiadu zawodowego z Tobą (e-mail, telefon, komunikator - do wyboru). Pracuję w programie LibreOffice, abyś w razie potrzeby mógł później bez problemu sam edytować twoje CV. Gotowe dokumenty wysyłam w formacie ODT (do późniejszej samodzielnej edycji) oraz PDF (gotowe do wydruku i do wysłania pracodawcy). Przed zakupem umożliwiam podgląd gotowego dokumentu online, abyś mógł zapoznać się, jak będzie wyglądało twoje CV i zgłosić ewentualne uwagi. Daję gwarancję dokonania ewentualnych poprawek po zakupie. W dokumentach stosuję klauzule o przetwarzaniu danych osobowych zgodne z RODO. Czas realizacji wynosi do 48 godzin od momentu dostarczenia wszystkich niezbędnych informacji, które mają znaleźć się w CV. Po więcej informacji zapraszam do kontaktu.

Cena przygotowania profesjonalnego CV

Cena za napisanie profesjonalnego CV jest ustalana indywidualnie i zależy przede wszystkim od wybranego szablonu na podstawie którego ma ono zostać napisane. Ponadto wpływ na cenę ma doświadczenie zawodowe kandydata oraz indywidualne preferencje Zamawiającego. Ostateczna cena za napisanie profesjonalnego życiorysu zawodowego będzie mieścić się w przedziale między 100% a 120% ceny minimalnej podanej dla wybranego szablonu, czyli zamawiając CV oparte na szablonie, którego cena minimalna wynosi 100 zł, Klient nie zapłaci więcej niż 120 zł.

Dodatkowe dopłaty i zniżki

Minimalne ceny widoczne przy każdym z szablonów CV dotyczą osób bez doświadczenia, stawiających pierwsze kroki na rynku pracy, aby niewielkim kosztem zwiększyć ich szanse w znalezieniu odpowiedniego zatrudnienia. Dodatkowe zwyżki cen w zależności od doświadczenia zawodowego kształtują się następująco:

  • Osoby z doświadczeniem zawodowym do 2 lat: obowiązuje cena wyjściowa dla każdego szablonu.
  • Osoby z doświadczeniem zawodowym od 2 do 5 lat: + 5% dopłaty do ceny szablonu.
  • Osoby z doświadczeniem zawodowym od 5 do 10 lat: + 10% dopłaty do ceny szablonu.
  • Osoby z doświadczeniem zawodowym powyżej 10 lat: + 15% dopłaty do ceny szablonu.
  • Osoby na wyższych stanowiskach kierowniczych i dyrektorskich: + 5% dopłaty do ceny szablonu.

W wyjątkowych sytuacjach może zostać doliczona dodatkowa opłata za usługę, gdy osoba zlecająca napisanie CV prześle zbyt mało informacji dotyczących przebiegu kariery zawodowej czy ukończonych kursów i wykształcenia, a które muszą być wtedy uzupełniane informacjami pozyskanymi z internetu. Czynność taka bywa czasochłonna i nie zawsze przynosi zamierzony rezultat. W takich przypadkach dodatkowa opłata będzie naliczana indywidualnie i wynosić od 5% do 10% ceny szablonu.

Natomiast w sytuacji, gdy osoba zamawiająca usługę dostarczy wszystkie potrzebne informacje, które powinny znaleźć się w CV, otrzyma indywidualnie przyznaną zniżkę wynoszącą od 5% do 10% ceny szablonu.

Wysokość wymaganej zaliczki

W celu zrealizowania usługi wymagane jest wcześniejsze wpłacenie zaliczki w wysokości uzależnionej od wybranego typu szablonu. Poniżej przedstawiona została wysokość wymaganej zaliczki dla poszczególnych szablonów:

  • Szablony Standard: cena od 100 zł, wymagana zaliczka 20 zł.
  • Szablony Commercial: cena od 130 zł, wymagana zaliczka 30 zł.
  • Szablony Original: cena od 130 zł, wymagana zaliczka 30 zł.
  • Szablony Metropolitan: cena od 160 zł, wymagana zaliczka 40 zł.
  • Szablony Gradient: cena od 160 zł, wymagana zaliczka 40 zł.
  • Szablony Freelance: cena od 160 zł, wymagana zaliczka 40 zł.
  • Szablony Patterned: cena od 180 zł, wymagana zaliczka 40 zł.

Wymagana zaliczka jest bezzwrotna, w momencie rezygnacji z usługi przez Zamawiającego po rozpoczęciu jej realizacji. Zaliczka jest odliczana od całości kwoty do zapłaty w momencie dokonywania płatności. Po więcej informacji zapraszam do kontaktu.

O usłudze:

  • Piszę profesjonalne CV zwiększające szanse kandydata na rynku pracy.
  • Oferuję duży wybór samodzielnie zaprojektowanych graficznych szablonów.
  • Wszystkie projekty mają zindywidualizowaną szatę graficzną.
  • Dokumenty aplikacyjne napisane są zwięzłym i przejrzystym językiem.
  • Pomagam zredagować tekst zgodnie z obowiązującymi standardami.
  • Umożliwiam podgląd gotowego dokumentu online przed dokanieniem płatności.
  • Gotowe dokumenty wysyłam w formacie ODT (do edycji) i PDF (do wysłania).
  • Gwarantuję dokonanie ewentualnych poprawek po dokaniu płatności.
  • Czas realizacji wynosi do 48 godzin od otrzymania wszystkich informacji.